گلکسی زد فولد 5 احتمالا دارای لولای 360 درجه خواهد بود گلکسی زد فولد 5 احتمالا دارای لولای 360 درجه خواهد بود
تاریخ : جمعه 30 دی 1401
نویسنده : میثم جعفری

سامسونگ نمونه اولیه جدیدی را معرفی کرده است که دارای لولای 360 درجه است و احتمالاً نمایانگر طراحی نهایی Galaxy Z Fold 5 است. در ادامه این مقاله با خبر آنلاین همراه باشید

سامسونگ دیسپلی، زیرمجموعه سامسونگ الکترونیک و فعال در صنعت نمایشگر، صفحه نمایش جدیدی را در نمایشگاه CES 2023 با نام Flex In & Out معرفی کرد که 360 درجه می چرخد. این بدان معناست که ما با یک گوشی هوشمند تاشو روبرو هستیم که نه تنها به سمت داخل بلکه به سمت بیرون تا می شود.

به گزارش Verge، صفحه نمایش جدید سامسونگ از طراحی متفاوتی برای لولا استفاده می کند که به طور قابل توجهی برجستگی صفحه نمایش در ناحیه لولا را کاهش می دهد. به گفته سامسونگ، لولای جدید فشار کمتری به صفحه نمایش وارد می کند.

این اولین بار نیست که سامسونگ دیسپلی چنین صفحه نمایشی را معرفی می کند. این شرکت نمایشگر مشابهی را در سال 2021 در اجلاس IMID کره جنوبی معرفی کرده بود. البته نمایشگر 2021 طراحی متفاوتی داشت و در چندین ناحیه مشابه حرف S تا شده بود.

گوشی های سری گلکسی زد فولد سامسونگ همچنان از نمایشگری استفاده می کنند که فقط به سمت داخل تا می شود. به احتمال زیاد شاهد نمایشگر Flex In & Out در Samsung Galaxy Z Fold 5 خواهیم بود. برخی شایعات ادعا کرده اند که استفاده از لولای جدید باعث برآمدگی صفحه نمایش Galaxy Z Fold 5 کمتر از نسل قبلی می شود.

Galaxy Z Fold 4 در بالا و نمونه اولیه دستگاه جدید سامسونگ در زیر برخی از رقبای گلکسی زد فولد مانند Oppo Find N2 و نسل سوم Motorola Razr برجستگی کمتری در ناحیه لولا دارند. Samsung Galaxy Z Fold در نسل جدید به رقیب بهتری برای این دستگاه های تاشو تبدیل خواهد شد.

 

منبع: مجله نوبل



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ها درباره سیاست، اقتصاد، ورزش، حوادث، فرهنگ و گردشگری را در اینجا بخوانید.